Skip to content Skip to left sidebar Skip to right sidebar Skip to footer

Γ' Ζώνη

Ανανέωση καρτών στάθμευσης μονίμου κατοίκου για το 2026

Από τον Δήμο Θεσσαλονίκης ανακοινώνεται ότι, κατόπιν των υπ’ αριθ. 1441/26-11-2025 (Α’ ΔΚ) (ΑΔΑ:Ψ942ΩΡ5-ΥΗ0) και 1473/26-11-2025 (Γ’ ΔΚ) (ΑΔΑ:92ΗΝΩΡ5-ΕΝΙ) Αποφάσεων της Δηµοτικής Επιτροπής του Δήµου Θεσσαλονίκης, ανανεώνονται αυτόματα έως 31/12/2026, οι Κάρτες Στάθμευσης Μονίμων Κατοίκων που έχουν εκδοθεί και είναι σε ισχύ έως 31/12/2025.

Απαιτούμενη προϋπόθεση για την διατήρηση της ανωτέρω ανανέωσης μετά την 1/4/2026 είναι η πραγματοποίηση, από 2/1/2026 έως 31/3/2026, των κατωτέρω ενεργειών:

  1. Αυτοπρόσωπη ή ηλεκτρονική (εδώ) υποβολή αίτησης-υπεύθυνης δήλωσης του κατόχου της αυτόματα ανανεωμένης Κάρτας Στάθμευσης στην οποία θα δηλώνει την ισχύ των ήδη κατατεθειμένων δικαιολογητικών της αρχικής αίτησης.
  2. Επισύναψη στην ανωτέρω αίτηση του τελευταίου λογαριασμού οποιασδήποτε εταιρίας παροχής ηλεκτρικής ενέργειας στο όνομα του αιτούντα, όπου βεβαιώνεται το οικιακό τιμολόγιο. Στις περιπτώσεις που δεν έχει εκδοθεί λογαριασμός ηλεκτρικού ρεύματος λόγω νέας σύμβασης, προσκομίζεται, αντί αυτού, πρόσφατη σύμβαση παροχής ηλεκτρικού ρεύματος.

Επισημαίνουμε ότι η παράλειψη της ανωτέρω διαδικασίας συνεπάγεται ακύρωση της Κάρτας Στάθμευσης, από 1/4/2026.

Η Δημοτική Αρχή προτρέπει τους κατοίκους των Α’ και Γ’ Κοινοτήτων, οι οποίοι επιθυμούν την ανανέωση/χορήγηση των καρτών στάθμευσης μονίμου κατοίκου να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους ηλεκτρονικά προς αποφυγή αναμονής, συνωστισμού και συγχρωτισμού στις Υπηρεσίες του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Η ανανεωμένη ιστοσελίδα παρέχει στους πολίτες ένα ψηφιακό περιβάλλον φιλικό προς το χρήστη για την χορήγηση νέων καρτών.

Σε περίπτωση αδυναμίας ηλεκτρονικής υποβολής, υπάρχει η δυνατότητα υποβολής της αίτησης με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά στα αρμόδια γραφεία του Δήμου, καθημερινά (Δευτέρα – Παρασκευή), στις ώρες εξυπηρέτησης κοινού (08:00 – 14:00).

Συγκεκριμένα:

A’ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ:
Κεντρικό κτήριο του Δημαρχιακού Μεγάρου
Βασ. Γεωργίου Α΄1
231331 7266
231331 7282
231331 7290
thesikarta_a@thessaloniki.gr

Γ’ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ:
Θεοφίλου 25, Άνω Πόλη
231331 8268
231331 8269
231331 8275
thesikarta_c@thessaloniki.gr

Οι κάτοχοι των καρτών στάθμευσης μόνιμου κατοίκου θα ενημερωθούν για την ανανέωση των καρτών για το έτος 2026 μέσω email, μηνύματος SMS στο κινητό τους και μέσω της ιστοσελίδας του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Παράταση αξιολόγησης αιτήσεων ανανέωσης καρτών έως 30/6/2025

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης και η Αντιδημαρχία Δημοτικής Αστυνομίας, Δημοτικών Κοινοτήτων και Γειτονιών και μέριμνας για την Τρίτη Ηλικία σας ενημερώνει ότι παρατείνεται έως 30/6/2025 η διαδικασία αξιολόγησης από τις Yπηρεσίες των Κοινοτήτων των αιτήσεων οι οποίες έχουν κατατεθεί για την ανανέωση των καρτών στάθμευσης μόνιμων κατοίκων των Α’ και Γ’ Κοινοτήτων έτους 2025.

Σε κάθε περίπτωση, οι κάτοικοι των Α’ και Γ’ Κοινοτήτων που κατέθεσαν αίτηση ανανέωσης κάρτας στάθμευσης μόνιμου κατοίκου για το έτος 2025, ενημερώνονται για την πορεία της αίτησης με sms και ηλεκτρονικό μήνυμα.

Παράταση αξιολόγησης αιτήσεων ανανέωσης καρτών στάθμευσης

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης και η Αντιδημαρχία Δημοτικής Αστυνομίας, Δημοτικών Κοινοτήτων και Γειτονιών σας ενημερώνει ότι παρατείνεται έως 30/4/2025 η διαδικασία αξιολόγησης από τις Yπηρεσίες των Κοινοτήτων των αιτήσεων οι οποίες θα κατατεθούν από τους ενδιαφερόμενους έως 31/12/2024 για την ανανέωση των καρτών στάθμευσης μόνιμων κατοίκων των Α’ και Γ’ Κοινοτήτων έτους 2025.

Οι κάρτες για τις οποίες έχει υποβληθεί εμπρόθεσμα (έως 31/12/2024) αίτηση ανανέωσης για το έτος 2025 θα παραμένουν σε ισχύ εως ότου ολοκληρωθεί η αξιολόγησή τους.

Σε κάθε περίπτωση, οι κάτοικοι των Α’ και Γ’ Κοινοτήτων που καταθέτουν εμπρόθεσμα (έως 31/12/2024) αίτηση ανανέωσης κάρτας στάθμευσης μόνιμου κατοίκου για το έτος 2025, ενημερώνονται για την πορεία της αίτησης με sms και ηλεκτρονικό μήνυμα.

Ανανέωση καρτών στάθμευσης μονίμων κατοίκων για το έτος 2025

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης και η Αντιδημαρχία Δημοτικών Κοινοτήτων και Γειτονιών σας ενημερώνει ότι, η ανανέωση των καρτών στάθμευσης μονίμων κατοίκων, οι οποίες είναι σε ισχύ έως τις 31/12/2024, για το έτος 2025, θα πραγματοποιηθεί με υποβολή νέας αίτησης ανανέωσης και των απαραίτητων δικαιολογητικών από 1/9/2024 έως και 31/12/2024, σύμφωνα με τις υπ’ αρ. 297/03-04-2024 (Α’ Δημ. Κοινότητα) & υπ’ αρ. 332/10-04-2024 (Γ’ Δημ. Κοινότητα) Αποφάσεις Δημοτικής Επιτροπής των Α’ & Γ’ Δημ. Κοινοτήτων.

Το έντυπο της αίτησης ανανέωσης, οι πληροφορίες για τα απαιτούμενα δικαιολογητικά καθώς και η φόρμα ηλεκτρονικής υποβολής αίτησης, θα είναι διαθέσιμα, από 1η Σεπτεμβρίου 2024, εδώ.

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να ενημερωθείτε καθημερινά (Δευτέρα – Παρασκευή), ώρες εξυπηρέτησης κοινού (08:00 – 14:00) από την αντόστοιχη Δημοτική Κοινότητα:

Α’ Δημοτική Κοινότητα
Βασ. Γεωργίου Α’ 1, Δημαρχιακό Μέγαρο (1ος όροφος)
231331 7282
231331 7290
thesikarta_a@thessaloniki.gr

Γ’ Δημοτική Κοινότητα
Θεοφίλου 25, Άνω Πόλη
231331 8269
231331 8268
231331 8275
thesikarta_c@thessaloniki.gr

Παράταση ισχύος καρτών στάθμευσης μόνιμων κατοίκων έως το τέλος του 2024

Από τον Δήμο Θεσσαλονίκης ανακοινώνεται ότι ανανεώνονται αυτόματα έως τις 31/12/2024 οι κάρτες στάθμευσης μονίμων κατοίκων που είναι σε ισχύ, σύμφωνα με τις υπ’ αρ. 297/03-04-2024 (Α’ Κοινότητα) & 332/10-04-2024 (Γ’ Κοινότητα) Αποφάσεις Δημοτικής Επιτροπής των Α’ & Γ’ Δημοτικών Κοινοτήτων.

Χωρίς καμία διαδικασία ανανέωσης ισχύει η ήδη υπάρχουσα κάρτα στάθμευσης μόνιμου κατοίκου καθ’ όλη τη διάρκεια του ημερολογιακού έτους 2024.

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να ενημερωθείτε καθημερινά (Δευτέρα – Παρασκευή), ώρες εξυπηρέτησης κοινού (08:00 – 14:00) από την αντίστοιχη Δημοτική Κοινότητα:

Α’ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
Κεντρικό κτίριο του Δημαρχιακού Μεγάρου
Βασ. Γεωργίου Α’ 1
thesikarta_a@thessaloniki.gr
231 331 7282
231 331 7290
231 331 7292

Γ’ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
Θεοφίλου 25, Άνω Πόλη
thesikarta_c@thessaloniki.gr
231 331 8268
231 331 8269
231 331 8271
231 331 8275

Παράταση ισχύος καρτών στάθμευσης μόνιμων κατοίκων έως τις 13/3/2024

Από τον Δήμο Θεσσαλονίκης ανακοινώνεται ότι, σύμφωνα με τις υπ΄αριθμ. 106/20-11-2023 (Α΄ Δημ. Κοινότητα) και 107/20-11-2023 (Γ΄ Δημ. Κοινότητα) Αποφάσεις της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, ανανεώνονται αυτόματα έως τις 13/3/2024 οι κάρτες στάθμευσης μόνιμου κατοίκου των Α’ και Γ’ Δημοτικών Κοινοτήτων (Ζώνη Α’ και Ζώνη Γ’) που είναι σε ισχύ.

Χωρίς καμία διαδικασία ανανέωσης ισχύει η ήδη υπάρχουσα κάρτα στάθμευσης μόνιμου κατοίκου έως τις 13/3/2024, ημερομηνία λήξης της σύμβασης για τη λειτουργία του έργου του Συστήματος Ελεγχόμενης Στάθμευσης, κατόπιν της οποίας θα μπει σε ισχύ νεότερη σύμβαση με νέο ανάδοχο.

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης θα προβεί σε έγκαιρη ενημέρωση των δημοτών για την ισχύ των καρτών στάθμευσης μόνιμου κατοίκου μετά τις 13/3/2024.

Ηλεκτρονικές αιτήσεις για νέες κάρτες

Η Δημοτική Αρχή προτρέπει τους κατοίκους των Α’ και Γ’ Δημοτικών Κοινοτήτων, οι οποίοι επιθυμούν την χορήγηση κάρτας στάθμευσης μόνιμου κατοίκου για πρώτη φορά, να υποβάλουν τις αιτήσεις τους ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας του THESi (εδώ) προς αποφυγή αναμονής στις υπηρεσίες του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Η ανανεωμένη σελίδα παρέχει στους πολίτες ένα ψηφιακό περιβάλλον φιλικό προς τον χρήστη για την χορήγηση νέων καρτών.

Σε περίπτωση αδυναμίας ηλεκτρονικής υποβολής, υπάρχει η δυνατότητα υποβολής της αίτησης με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά στο αντίστοιχο αρμόδιο γραφείο του Δήμου, καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή), ώρες εξυπηρέτησης κοινού (08.00-14.00).

Συγκεκριμένα:

Α’ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
Κεντρικό κτίριο του Δημαρχιακού Μεγάρου (Βασ. Γεωργίου Α’ 1)
thesikarta_a@thessaloniki.gr
231 331 7282
231 331 7290
231 331 7292

Γ’ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
ΘΕΟΦΙΛΟΥ 25 (Άνω Πόλη)
thesikarta_c@thessaloniki.gr
231 331 8268
231 331 8269
231 331 8271
231 331 8275

Παράταση ισχύος καρτών στάθμευσης μόνιμων κατοίκων για το 2023

Από τον Δήμο Θεσσαλονίκης ανακοινώνεται ότι παρατείνεται η ισχύς των καρτών στάθμευσης μόνιμων κατοίκων που έχουν χορηγηθεί και ανανεωθεί έως τις 31/12/2022. Χωρίς καμία διαδικασία ανανέωσης θα ισχύει η ήδη υπάρχουσα κάρτα στάθμευσης μόνιμου κατοίκου καθ’ όλη τη διάρκεια του ημερολογιακού έτους 2023.

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης προτρέπει τους κατοίκους των Α’ & Γ’ Δημοτικών Κοινοτήτων που επιθυμούν τη χορήγηση κάρτας στάθμευσης μόνιμου κατοίκου για πρώτη φορά να καταθέσουν τις αιτήσεις τους ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας του THESi (εδώ) προς αποφυγήν αναμονής στις δημοτικές υπηρεσίες.

Σε περίπτωση αδυναμίας ηλεκτρονικής υποβολής, υπάρχει η δυνατότητα υποβολής της αίτησης με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά στο αντίστοιχο αρμόδιο γραφείο του Δήμου, καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή), ώρες εξυπηρέτησης κοινού (08:00-14:00).

Συγκεκριμένα:

  • Α’ Δημοτική Κοινότητα
    Κεντρικό κτίριο του Δημαρχιακού Μεγάρου (Βασ. Γεωργίου Α΄ 1)
    2313317292 & 2313317290
    thesikarta_a@thessaloniki.gr
  • Γ’ Δημοτική Κοινότητα
    Θεοφίλου 25, Άνω Πόλη
    2313318268, 2313318269, 2313318271 & 2313318275
    thesikarta_c@thessaloniki.gr

Οι κάτοχοι των ηλεκτρονικών καρτών θα ενημερωθούν μέσω email και μηνύματος SMS στο κινητό τους για την ανανέωση της κάρτας στάθμευσης μόνιμου κατοίκου για το έτος 2023.

Δελτίο τύπου Δήμου Θεσσαλονίκης

Παράταση προθεσμίας υποβολής αιτήσεων ανανέωσης

Παρατείνεται μέχρι τις 31 Ιανουαρίου 2022 η προθεσμία υποβολής αιτήσεων ανανέωσης των ήδη υπαρχουσών καρτών στάθμευσης μόνιμου κατοίκου για το έτος 2022, λόγω των έκτακτων υγειονομικών συνθηκών, στις Κοινότητες Α’  και Γ’ του Δήμου Θεσσαλονίκης, η οποία ξεκίνησε την 1/11/2021 σύμφωνα με τις υπ’ αρ.  84/08.10.2021 & 85/08.10.2021 αποφάσεις Ε.ΠΟΙ.ΖΩ.

Η Δημοτική Αρχή προτρέπει τους κατοίκους των Α’ & Γ’ Δημοτικών Κοινοτήτων οι οποίοι είναι κάτοχοι της κάρτας μόνιμου κατοίκου και επιθυμούν την ανανέωσή της για το έτος 2022, να υποβάλουν τις αιτήσεις τους ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας του THESi (εδώ) προς αποφυγή αναμονής, συνωστισμού και συγχρωτισμού στις υπηρεσίες του Δήμου Θεσσαλονίκης. Η ανανεωμένη ιστοσελίδα παρέχει στους πολίτες ένα ψηφιακό περιβάλλον φιλικό προς το χρήστη για την ανανέωση των καρτών τους.

Σε περίπτωση αδυναμίας ηλεκτρονικής υποβολής, υπάρχει η δυνατότητα υποβολής της αίτησης με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά στο αντίστοιχο αρμόδιο γραφείο του Δήμου στο οποίο εκδόθηκε η κάρτα, καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή), ώρες εξυπηρέτησης κοινού (08:00-14:00).

Επισημαίνεται ότι η εξυπηρέτηση του κοινού με φυσική παρουσία θα λαμβάνει χώρα τηρουμένων των μέτρων προστασίας κατά της εξάπλωσης της πανδημίας COVID19, κατά προτίμηση, αλλά όχι αποκλειστικά, κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού με την προβλεπόμενη τήρηση απόστασης ενάμιση (1,5) μέτρου και με υποχρεωτική χρήση μάσκας.

Ο κάτοικος, αφού καταθέσει την αίτησή του, ενημερώνεται μέσω e-mail και μηνύματος SMS στο κινητό του για την πορεία ολοκλήρωσης όλης της διαδικασίας ανανέωσης της κάρτας μονίμου κατοίκου. Δεν εκδίδεται νέα κάρτα και εξακολουθεί να ισχύει η ίδια κάρτα στάθμευσης (αυτοκόλλητο), συνεπώς δεν απαιτείται να προσέλθει ο πολίτης στην Υπηρεσία για παραλαβή νέας κάρτας.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στο thesi@thessaloniki.gr ή στην αντίστοιχη Δημοτική Κοινότητα εντός των ορίων όπου βρίσκεται η κύρια κατοικία σας, καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή), ώρες 08:00-14:00. Συγκεκριμένα:

Α’ Δημοτική Κοινότητα
Δημαρχιακό Μέγαρο, Βασ. Γεωργίου Α’ 1
2313 317292 & 2313317966
thesikarta_a@thessaloniki.gr

Γ’ Δημοτική Κοινότητα
Θεοφίλου 25, Άνω Πόλη
2313 318271 & 2313 318269
thesikarta_c@thessaloniki.gr

Ανανέωση καρτων στάθμευσης μονίμου κατοίκου Α’ και Γ’ Δημοτικών Κοινοτήτων για το έτος 2022

Σύμφωνα με τις υπ’ αρ.: 84/08.10.2021 & 85/08.10.2021 αποφάσεις Ε.ΠΟΙ.ΖΩ ξεκινάει από 01/11/2021 και έως 31/12/2021 η υποβολή αιτήσεων ανανέωσης κάρτας μόνιμου κατοίκου για την Α’ & Γ’ Δημοτική Κοινότητα.

Η Δημοτική Αρχή προτρέπει τους κατοίκους των Α’ & Γ’ Δημοτικών Κοινοτήτων οι οποίοι είναι κάτοχοι της κάρτας ανανέωσης μόνιμου κατοίκου και επιθυμούν την ανανέωση της για το έτος 2022, να υποβάλουν τις αιτήσεις τους ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας του THESi (εδώ) προς αποφυγή αναμονής, συνωστισμού και συγχρωτισμού στις υπηρεσίες του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Η ανανεωμένη ιστοσελίδα παρέχει στους πολίτες ένα ψηφιακό περιβάλλον φιλικό προς το χρήστη για την ανανέωση των καρτών τους.

Σε περίπτωση αδυναμίας ηλεκτρονικής υποβολής, υπάρχει η δυνατότητα υποβολής της αίτησης με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά στο αντίστοιχο αρμόδιο γραφείο του Δήμου στο οποίο εκδόθηκε η κάρτα, καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή), ώρες εξυπηρέτησης κοινού (08:00-14:00).

Συγκεκριμένα:

  • Α’ Δημοτική Κοινότητα
    Κεντρικό κτίριο του Δημαρχιακού Μεγάρου (Βασ Γεωργίου Α΄ 1)
    2313 317292
    thesikarta_a@thessaloniki.gr
  • Γ’ Δημοτική Κοινότητα
    Θεοφίλου 25, Άνω Πόλη
    2313 317269 & 2313 317270 & 2313 317271
    thesikarta_c@thessaloniki.gr

Επισημαίνεται ότι η εξυπηρέτηση του κοινού με φυσική παρουσία θα λαμβάνει χώρα τηρουμένων των μέτρων προστασίας κατά της εξάπλωσης της πανδημίας COVID19, κατά προτίμηση, αλλά όχι αποκλειστικά, κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού με την προβλεπόμενη τήρηση απόστασης ενάμιση (1,5) μέτρου και με υποχρεωτική χρήση μάσκας.

Οι αιτούντες ενημερώνονται μέσω e-mail και μηνύματος SMS στο κινητό τους για την πορεία ολοκλήρωσης όλης της διαδικασίας ανανέωσης της κάρτας στάθμευσης μόνιμου κατοίκου.

Δεν εκδίδεται νέα κάρτα και εξακολουθεί να ισχύει η ίδια κάρτα στάθμευσης (αυτοκόλλητο), συνεπώς δεν απαιτείται να προσέλθει ο πολίτης στην Υπηρεσία για παραλαβή νέας κάρτας.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στο thesi@thessaloniki.gr ή στο 2313 317292.

Παράταση προθεσμίας υποβολής αιτήσεων ανανέωσης καρτών στάθμευσης μονίμων κατοίκων Α’ και Γ’ Κοινοτήτων για το έτος 2021

Παρατείνεται μέχρι τις 31 Ιανουαρίου 2021 η προθεσμία υποβολής αιτήσεων ανανέωσης των ήδη υπαρχουσών καρτών στάθμευσης μόνιμου κατοίκου για το έτος 2021, λόγω των έκτακτων υγειονομικών συνθηκών, στις Κοινότητες Α’ (εκτός συνοικίας 40 Εκκλησιών) και Γ’ του Δήμου Θεσσαλονίκης, η οποία ξεκίνησε την 1/10/2020 σύμφωνα με τις υπ’ αρ. 556/24-08-2020 και 590/09-09-2020 Αποφάσεις Δημοτικού Συμβουλίου.

Η Δημοτική Αρχή προτρέπει τους κατοίκους των Α’ και Γ’ Κοινοτήτων οι οποίοι θέλουν να ανανεώσουν τις κάρτες στάθμευσης μονίμου κατοίκου για το έτος 2021 να το πράξουν ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας του THESi (εδώ) για την αποφυγή αναμονής και συνωστισμού στις υπηρεσίες του Δήμου. Η νέα ιστοσελίδα παρέχει στους πολίτες ένα εύχρηστο περιβάλλον για την ανανέωση των καρτών τους.

Ο κάτοικος, αφού καταθέσει την αίτησή του, ενημερώνεται μέσω e-mail και μηνύματος SMS στο κινητό του για την πορεία ολοκλήρωσης όλης της διαδικασίας ανανέωσης της κάρτας μονίμου κατοίκου. Δεν εκδίδεται νέα κάρτα, εξακολουθεί να ισχύει η ίδια κάρτα στάθμευσης μόνιμου κατοίκου (αυτοκόλλητο) και δεν απαιτείται να επισκεφθεί ο πολίτης την υπηρεσία για παραλαβή κάρτας.

Σε περίπτωση αδυναμίας πραγματοποίησης της αίτησης με ηλεκτρονικό τρόπο, υπάρχει η δυνατότητα προσέλευσης στις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου (για την Α’ Κοινότητα στο κεντρικό κτίριο του Δημαρχιακού Μεγάρου – Βασ. Γεωργίου Α’ 1 και για την Γ’ Κοινότητα στο κτίριο της Γ’ Κοινότητας – Θεοφίλου 25), καθημερινά (Δευτέρα έως Παρασκευή) ώρες εξυπηρέτησης κοινού 08.00-14.00 κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού. Οι αιτούντες θα πρέπει να έχουν μαζί τους τα απαιτούμενα δικαιολογητικά σε απλές φωτοτυπίες.

Για την αποφυγή σημαντικών καθυστερήσεων και ταλαιπωρίας, μπορείτε να υποβάλετε την αίτηση σας ηλεκτρονικά εδώ.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στο thesi@thessaloniki.gr ή στην αντίστοιχη Δημοτική Κοινότητα εντός των ορίων όπου βρίσκεται η κύρια κατοικία σας, καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή), ώρες 08:00-14:00. Συγκεκριμένα:

Α’ Δημοτική Κοινότητα
Δημαρχιακό Μέγαρο, Βασ. Γεωργίου Α’ 1
2313 317292 & 2313317966
thesikarta_a@thessaloniki.gr

Γ’ Δημοτική Κοινότητα
Θεοφίλου 25, Άνω Πόλη
2313 318271 & 2313 318269
thesikarta_c@thessaloniki.gr