Skip to content Skip to left sidebar Skip to right sidebar Skip to footer

Ανακοινώσεις

Παράταση ισχύος καρτών στάθμευσης μόνιμων κατοίκων έως τις 13/3/2024

Από τον Δήμο Θεσσαλονίκης ανακοινώνεται ότι, σύμφωνα με τις υπ΄αριθμ. 106/20-11-2023 (Α΄ Δημ. Κοινότητα) και 107/20-11-2023 (Γ΄ Δημ. Κοινότητα) Αποφάσεις της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, ανανεώνονται αυτόματα έως τις 13/3/2024 οι κάρτες στάθμευσης μόνιμου κατοίκου των Α’ και Γ’ Δημοτικών Κοινοτήτων (Ζώνη Α’ και Ζώνη Γ’) που είναι σε ισχύ.

Χωρίς καμία διαδικασία ανανέωσης ισχύει η ήδη υπάρχουσα κάρτα στάθμευσης μόνιμου κατοίκου έως τις 13/3/2024, ημερομηνία λήξης της σύμβασης για τη λειτουργία του έργου του Συστήματος Ελεγχόμενης Στάθμευσης, κατόπιν της οποίας θα μπει σε ισχύ νεότερη σύμβαση με νέο ανάδοχο.

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης θα προβεί σε έγκαιρη ενημέρωση των δημοτών για την ισχύ των καρτών στάθμευσης μόνιμου κατοίκου μετά τις 13/3/2024.

Ηλεκτρονικές αιτήσεις για νέες κάρτες

Η Δημοτική Αρχή προτρέπει τους κατοίκους των Α’ και Γ’ Δημοτικών Κοινοτήτων, οι οποίοι επιθυμούν την χορήγηση κάρτας στάθμευσης μόνιμου κατοίκου για πρώτη φορά, να υποβάλουν τις αιτήσεις τους ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας του THESi (εδώ) προς αποφυγή αναμονής στις υπηρεσίες του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Η ανανεωμένη σελίδα παρέχει στους πολίτες ένα ψηφιακό περιβάλλον φιλικό προς τον χρήστη για την χορήγηση νέων καρτών.

Σε περίπτωση αδυναμίας ηλεκτρονικής υποβολής, υπάρχει η δυνατότητα υποβολής της αίτησης με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά στο αντίστοιχο αρμόδιο γραφείο του Δήμου, καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή), ώρες εξυπηρέτησης κοινού (08.00-14.00).

Συγκεκριμένα:

Α’ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
Κεντρικό κτίριο του Δημαρχιακού Μεγάρου (Βασ. Γεωργίου Α’ 1)
thesikarta_a@thessaloniki.gr
231 331 7282
231 331 7290
231 331 7292

Γ’ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
ΘΕΟΦΙΛΟΥ 25 (Άνω Πόλη)
thesikarta_c@thessaloniki.gr
231 331 8268
231 331 8269
231 331 8271
231 331 8275

Παράταση ισχύος καρτών στάθμευσης μόνιμων κατοίκων για το 2023

Από τον Δήμο Θεσσαλονίκης ανακοινώνεται ότι παρατείνεται η ισχύς των καρτών στάθμευσης μόνιμων κατοίκων που έχουν χορηγηθεί και ανανεωθεί έως τις 31/12/2022. Χωρίς καμία διαδικασία ανανέωσης θα ισχύει η ήδη υπάρχουσα κάρτα στάθμευσης μόνιμου κατοίκου καθ’ όλη τη διάρκεια του ημερολογιακού έτους 2023.

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης προτρέπει τους κατοίκους των Α’ & Γ’ Δημοτικών Κοινοτήτων που επιθυμούν τη χορήγηση κάρτας στάθμευσης μόνιμου κατοίκου για πρώτη φορά να καταθέσουν τις αιτήσεις τους ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας του THESi (εδώ) προς αποφυγήν αναμονής στις δημοτικές υπηρεσίες.

Σε περίπτωση αδυναμίας ηλεκτρονικής υποβολής, υπάρχει η δυνατότητα υποβολής της αίτησης με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά στο αντίστοιχο αρμόδιο γραφείο του Δήμου, καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή), ώρες εξυπηρέτησης κοινού (08:00-14:00).

Συγκεκριμένα:

  • Α’ Δημοτική Κοινότητα
    Κεντρικό κτίριο του Δημαρχιακού Μεγάρου (Βασ. Γεωργίου Α΄ 1)
    2313317292 & 2313317290
    thesikarta_a@thessaloniki.gr
  • Γ’ Δημοτική Κοινότητα
    Θεοφίλου 25, Άνω Πόλη
    2313318268, 2313318269, 2313318271 & 2313318275
    thesikarta_c@thessaloniki.gr

Οι κάτοχοι των ηλεκτρονικών καρτών θα ενημερωθούν μέσω email και μηνύματος SMS στο κινητό τους για την ανανέωση της κάρτας στάθμευσης μόνιμου κατοίκου για το έτος 2023.

Δελτίο τύπου Δήμου Θεσσαλονίκης

Παράταση προθεσμίας υποβολής αιτήσεων ανανέωσης

Παρατείνεται μέχρι τις 31 Ιανουαρίου 2022 η προθεσμία υποβολής αιτήσεων ανανέωσης των ήδη υπαρχουσών καρτών στάθμευσης μόνιμου κατοίκου για το έτος 2022, λόγω των έκτακτων υγειονομικών συνθηκών, στις Κοινότητες Α’  και Γ’ του Δήμου Θεσσαλονίκης, η οποία ξεκίνησε την 1/11/2021 σύμφωνα με τις υπ’ αρ.  84/08.10.2021 & 85/08.10.2021 αποφάσεις Ε.ΠΟΙ.ΖΩ.

Η Δημοτική Αρχή προτρέπει τους κατοίκους των Α’ & Γ’ Δημοτικών Κοινοτήτων οι οποίοι είναι κάτοχοι της κάρτας μόνιμου κατοίκου και επιθυμούν την ανανέωσή της για το έτος 2022, να υποβάλουν τις αιτήσεις τους ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας του THESi (εδώ) προς αποφυγή αναμονής, συνωστισμού και συγχρωτισμού στις υπηρεσίες του Δήμου Θεσσαλονίκης. Η ανανεωμένη ιστοσελίδα παρέχει στους πολίτες ένα ψηφιακό περιβάλλον φιλικό προς το χρήστη για την ανανέωση των καρτών τους.

Σε περίπτωση αδυναμίας ηλεκτρονικής υποβολής, υπάρχει η δυνατότητα υποβολής της αίτησης με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά στο αντίστοιχο αρμόδιο γραφείο του Δήμου στο οποίο εκδόθηκε η κάρτα, καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή), ώρες εξυπηρέτησης κοινού (08:00-14:00).

Επισημαίνεται ότι η εξυπηρέτηση του κοινού με φυσική παρουσία θα λαμβάνει χώρα τηρουμένων των μέτρων προστασίας κατά της εξάπλωσης της πανδημίας COVID19, κατά προτίμηση, αλλά όχι αποκλειστικά, κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού με την προβλεπόμενη τήρηση απόστασης ενάμιση (1,5) μέτρου και με υποχρεωτική χρήση μάσκας.

Ο κάτοικος, αφού καταθέσει την αίτησή του, ενημερώνεται μέσω e-mail και μηνύματος SMS στο κινητό του για την πορεία ολοκλήρωσης όλης της διαδικασίας ανανέωσης της κάρτας μονίμου κατοίκου. Δεν εκδίδεται νέα κάρτα και εξακολουθεί να ισχύει η ίδια κάρτα στάθμευσης (αυτοκόλλητο), συνεπώς δεν απαιτείται να προσέλθει ο πολίτης στην Υπηρεσία για παραλαβή νέας κάρτας.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στο thesi@thessaloniki.gr ή στην αντίστοιχη Δημοτική Κοινότητα εντός των ορίων όπου βρίσκεται η κύρια κατοικία σας, καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή), ώρες 08:00-14:00. Συγκεκριμένα:

Α’ Δημοτική Κοινότητα
Δημαρχιακό Μέγαρο, Βασ. Γεωργίου Α’ 1
2313 317292 & 2313317966
thesikarta_a@thessaloniki.gr

Γ’ Δημοτική Κοινότητα
Θεοφίλου 25, Άνω Πόλη
2313 318271 & 2313 318269
thesikarta_c@thessaloniki.gr

Ανανέωση καρτων στάθμευσης μονίμου κατοίκου Α’ και Γ’ Δημοτικών Κοινοτήτων για το έτος 2022

Σύμφωνα με τις υπ’ αρ.: 84/08.10.2021 & 85/08.10.2021 αποφάσεις Ε.ΠΟΙ.ΖΩ ξεκινάει από 01/11/2021 και έως 31/12/2021 η υποβολή αιτήσεων ανανέωσης κάρτας μόνιμου κατοίκου για την Α’ & Γ’ Δημοτική Κοινότητα.

Η Δημοτική Αρχή προτρέπει τους κατοίκους των Α’ & Γ’ Δημοτικών Κοινοτήτων οι οποίοι είναι κάτοχοι της κάρτας ανανέωσης μόνιμου κατοίκου και επιθυμούν την ανανέωση της για το έτος 2022, να υποβάλουν τις αιτήσεις τους ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας του THESi (εδώ) προς αποφυγή αναμονής, συνωστισμού και συγχρωτισμού στις υπηρεσίες του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Η ανανεωμένη ιστοσελίδα παρέχει στους πολίτες ένα ψηφιακό περιβάλλον φιλικό προς το χρήστη για την ανανέωση των καρτών τους.

Σε περίπτωση αδυναμίας ηλεκτρονικής υποβολής, υπάρχει η δυνατότητα υποβολής της αίτησης με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά στο αντίστοιχο αρμόδιο γραφείο του Δήμου στο οποίο εκδόθηκε η κάρτα, καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή), ώρες εξυπηρέτησης κοινού (08:00-14:00).

Συγκεκριμένα:

  • Α’ Δημοτική Κοινότητα
    Κεντρικό κτίριο του Δημαρχιακού Μεγάρου (Βασ Γεωργίου Α΄ 1)
    2313 317292
    thesikarta_a@thessaloniki.gr
  • Γ’ Δημοτική Κοινότητα
    Θεοφίλου 25, Άνω Πόλη
    2313 317269 & 2313 317270 & 2313 317271
    thesikarta_c@thessaloniki.gr

Επισημαίνεται ότι η εξυπηρέτηση του κοινού με φυσική παρουσία θα λαμβάνει χώρα τηρουμένων των μέτρων προστασίας κατά της εξάπλωσης της πανδημίας COVID19, κατά προτίμηση, αλλά όχι αποκλειστικά, κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού με την προβλεπόμενη τήρηση απόστασης ενάμιση (1,5) μέτρου και με υποχρεωτική χρήση μάσκας.

Οι αιτούντες ενημερώνονται μέσω e-mail και μηνύματος SMS στο κινητό τους για την πορεία ολοκλήρωσης όλης της διαδικασίας ανανέωσης της κάρτας στάθμευσης μόνιμου κατοίκου.

Δεν εκδίδεται νέα κάρτα και εξακολουθεί να ισχύει η ίδια κάρτα στάθμευσης (αυτοκόλλητο), συνεπώς δεν απαιτείται να προσέλθει ο πολίτης στην Υπηρεσία για παραλαβή νέας κάρτας.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στο thesi@thessaloniki.gr ή στο 2313 317292.

Παράταση προθεσμίας υποβολής αιτήσεων ανανέωσης καρτών στάθμευσης μονίμων κατοίκων Α’ και Γ’ Κοινοτήτων για το έτος 2021

Παρατείνεται μέχρι τις 31 Ιανουαρίου 2021 η προθεσμία υποβολής αιτήσεων ανανέωσης των ήδη υπαρχουσών καρτών στάθμευσης μόνιμου κατοίκου για το έτος 2021, λόγω των έκτακτων υγειονομικών συνθηκών, στις Κοινότητες Α’ (εκτός συνοικίας 40 Εκκλησιών) και Γ’ του Δήμου Θεσσαλονίκης, η οποία ξεκίνησε την 1/10/2020 σύμφωνα με τις υπ’ αρ. 556/24-08-2020 και 590/09-09-2020 Αποφάσεις Δημοτικού Συμβουλίου.

Η Δημοτική Αρχή προτρέπει τους κατοίκους των Α’ και Γ’ Κοινοτήτων οι οποίοι θέλουν να ανανεώσουν τις κάρτες στάθμευσης μονίμου κατοίκου για το έτος 2021 να το πράξουν ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας του THESi (εδώ) για την αποφυγή αναμονής και συνωστισμού στις υπηρεσίες του Δήμου. Η νέα ιστοσελίδα παρέχει στους πολίτες ένα εύχρηστο περιβάλλον για την ανανέωση των καρτών τους.

Ο κάτοικος, αφού καταθέσει την αίτησή του, ενημερώνεται μέσω e-mail και μηνύματος SMS στο κινητό του για την πορεία ολοκλήρωσης όλης της διαδικασίας ανανέωσης της κάρτας μονίμου κατοίκου. Δεν εκδίδεται νέα κάρτα, εξακολουθεί να ισχύει η ίδια κάρτα στάθμευσης μόνιμου κατοίκου (αυτοκόλλητο) και δεν απαιτείται να επισκεφθεί ο πολίτης την υπηρεσία για παραλαβή κάρτας.

Σε περίπτωση αδυναμίας πραγματοποίησης της αίτησης με ηλεκτρονικό τρόπο, υπάρχει η δυνατότητα προσέλευσης στις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου (για την Α’ Κοινότητα στο κεντρικό κτίριο του Δημαρχιακού Μεγάρου – Βασ. Γεωργίου Α’ 1 και για την Γ’ Κοινότητα στο κτίριο της Γ’ Κοινότητας – Θεοφίλου 25), καθημερινά (Δευτέρα έως Παρασκευή) ώρες εξυπηρέτησης κοινού 08.00-14.00 κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού. Οι αιτούντες θα πρέπει να έχουν μαζί τους τα απαιτούμενα δικαιολογητικά σε απλές φωτοτυπίες.

Για την αποφυγή σημαντικών καθυστερήσεων και ταλαιπωρίας, μπορείτε να υποβάλετε την αίτηση σας ηλεκτρονικά εδώ.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στο thesi@thessaloniki.gr ή στην αντίστοιχη Δημοτική Κοινότητα εντός των ορίων όπου βρίσκεται η κύρια κατοικία σας, καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή), ώρες 08:00-14:00. Συγκεκριμένα:

Α’ Δημοτική Κοινότητα
Δημαρχιακό Μέγαρο, Βασ. Γεωργίου Α’ 1
2313 317292 & 2313317966
thesikarta_a@thessaloniki.gr

Γ’ Δημοτική Κοινότητα
Θεοφίλου 25, Άνω Πόλη
2313 318271 & 2313 318269
thesikarta_c@thessaloniki.gr

Ανανέωση καρτων στάθμευσης μονίμων κατοίκων Α’ και Γ’ Δημοτικών Κοινοτήτων για το έτος 2021

Σύμφωνα με τις υπ’ αρ.: 556/24-08-2020 και 590/09-09-2020 αποφάσεις Δημοτικού Συμβουλίου, ξεκινάει από σήμερα 01/10/2020 και έως την 31/12/2020 η υποβολή αιτήσεων ανανέωσης κάρτας μονίμου κατοίκου για την Α’ και Γ’ Δημοτική Κοινότητα.

Η Δημοτική αρχή προτρέπει τους κατοίκους των Α’ και Γ’ κοινοτήτων οι οποίοι θέλουν να ανανεώσουν τις κάρτες στάθμευσης μονίμου κατοίκου για το έτος 2021, να το πράξουν ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας του THESi (εδώ) για την αποφυγή αναμονής και συνωστισμού στις υπηρεσίες του Δήμου. Η νέα ιστοσελίδα παρέχει στους πολίτες ένα εύχρηστο περιβάλλον για την ανανέωση των καρτών τους.

Ο κάτοικος αφού καταθέσει την αίτηση του, ενημερώνεται μέσω e-mail και μηνύματος SMS στο κινητό του, για την πορεία ολοκλήρωσης όλης της διαδικασίας ανανέωσης της κάρτας μονίμου κατοίκου. Δεν εκδίδεται νέα κάρτα.

Σε περίπτωση αδυναμίας πραγματοποίησης της αίτησης με ηλεκτρονικό τρόπο, υπάρχει η δυνατότητα προσέλευσης στις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου. Για την Α’ Δημοτική Κοινότητα στο κεντρικό κτίριο του Δημαρχιακού Μεγάρου (Βασ. Γεωργίου Α’ 1) και για την Γ’ Δημοτική Κοινότητα στο κτίριο της Γ’ Δημοτικής Κοινότητας (Θεοφίλου 25).

Έτσι, για την αποφυγή σημαντικών καθυστερήσεων και ταλαιπωρίας, μπορείτε να υποβάλλετε την αίτηση σας ηλεκτρονικά εδώ.

Όταν θα ολοκληρωθεί η ανανέωση της κάρτας, θα ενημερωθείτε ηλεκτρονικά (μέσω e-mail ή SMS). Επίσης, εξακολουθεί να ισχύει η ίδια κάρτα στάθμευσης μόνιμου κατοίκου (αυτοκόλλητο) και δεν απαιτείται να επισκεφθεί ο πολίτης την Υπηρεσία για παραλαβή νέας κάρτας.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στο thesi@thessaloniki.gr  ή στην αντίστοιχη Δημοτική Κοινότητα εντός των ορίων όπου βρίσκεται η κύρια κατοικία σας, καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή), 8:00-14:00. Ώρες εξυπηρέτησης κοινού 08:00-14:00.

Συγκεκριμένα:

  • Α’ Δημοτική Κοινότητα
    Δημαρχιακό Μέγαρο, Βασ. Γεωργίου Α’ 1
    2313 317292 & 2313317966
    thesikarta_a@thessaloniki.gr
  • Γ’ Δημοτική Κοινότητα
    Θεοφίλου 25, Άνω Πόλη
    2313 318269 & 2313 318271
    thesikarta_c@thessaloniki.gr